Personeel & (zelf)management

werving en selectie, beloning, time-management en meer ...

Toon 1-6
van totaal 27 opleidingen

"Was sagen Sie?" Korte cursus Zakelijk Duits

In 4 dagdelen naar een effectieve binnendienst en meer Duitse klanten

Medewerkers binnendienst, orderverwerkers en sales assistenten vinden telefonisch en e-mail contact met Duitse klanten of leveranciers vaak moeilijk.

Soms gaan ze Duitse bellers zelfs uit de weg. Want ze weten niet welke woorden ze moeten gebruiken. Vaak duren de gesprekken (onnodig) lang of zijn juist te kort door de bocht. Dan ontstaan er zelfs misverstanden. Of Duitse telefoontjes worden doorgesluisd naar collega’s. Medewerkers zijn hierdoor veel tijd kwijt en kunnen niet al uw klanten bedienen. En dat kán uw bedrijf orders kosten.

 

Bellen met Duitse klanten is makkelijk.
Wat zou het voor de omzet van uw bedrijf betekenen wanneer uw medewerkers in vloeiend en correct Duits de bestellingen kunnen afhandelen?

 

Meer informatie
De kern van coachend adviseren (2 dagen)

Vanuit je functie word je steeds vaker gevraagd om advies. Of het is een taak behorende bij je functie, bijvoorbeeld omdat je financieel professional bent, of werkzaam bent op HR. Een advies is zo gegeven, gevraagd en ongevraagd. Maar wordt er ook iets mee gedaan? Of zit je werk voor niks te doen? In deze training leer je een gedegen onderbouwd advies te geven, op dusdanige wijze dat deze ook geïmplementeerd wordt.

Meer informatie
De kern van communicatie (binnen de commercie)

Waarom praten we langs elkaar heen en hoe verkleinen we die afstand?

Meer informatie
De kern van een goede presentatie

Hoe ga je om met presentatiespanning, interactie met de toehoorders/publiek en het op een impactvolle manier overdragen van je boodschap? Wanneer je vanuit je functie een presentatie gaat  houden, zien veel mensen daar tegen op. Met het volgen van de training “De kern van een goede presentatie” passeren al deze aspecten de revue en krijg je handvatten aangereikt om steviger in je schoenen te staan!

Meer informatie
De kern van functioneringsgesprekken

Is het functioneringsgesprek een jaarlijks verplicht nummer? Of gebruik je het als waardevol middel om het beste uit medewerkers en jezelf te halen? In deze eendaagse training leer je hoe je op gestructureerde wijze motiverende gesprekken kunt voeren die de medewerkers, jezelf en de organisatie gaan helpen verder te ontwikkelen.

Meer informatie
De kern van het arbeidsrecht

Wat zijn de belangrijkste rechten en verplichtingen van werkgever en werknemer?

Meer informatie